Круши

Круши

pears

Овощните ни градини с круши се намират в землищата на с. Рогачево и с. Оброчище, Община Балчик

Обща площ: 68 дка

Сортовата ни структура е: Конференция, Уилиамс, Абат Фетел и д-р Жули Гийо.

product_31

Когато става въпрос за здравословни храни, едва ли ще чуете някога за круши. По-често има повече информация за бодливите круши (или Опунция; кактус), отколкото има за действителната круша от рода Pyrus. Въпреки че крушите са рядко обсъждани, те предлагат изобилие от невероятни ползи за здравето, като намаляване на риска от сърдечно-съдови заболявания, намаляване на риска от инсулт, помагат за засилване на имунна система и много други. Тук са изброени седем невероятни ползи за здравето от чудесните и вкусни круши.
Намален риск от сърдечно-съдови заболявания

Проучване от 2007 г., публикувано в Американския Вестник за Клинично Хранене, установило, че жените, които ядат диета, богата на плодове, пълни с флавоноиди, като круши и ябълки, имат по- нисък риск от коронарна болест на сърцето. Изследователите са установили, че тези плодове (крушите включително) могат да намалят риска от смъртност от сърдечно-съдови заболявания, особено при жени в постменопауза.

Намален риск от инсулт

Проучване от 2011г., публикувано в Инсулт: Вестник на Американската Сърдечна Асоциация е доказало, че яденето на плодове, които са бели отвътре (като круши) може значително да намали риска от инсулт. В проучването участниците, които са яли повече от 171 грама такива плодове, са имали 52 процента намалена честота на инсулт в сравнение с участниците, които са яли по-малко от 75 грама. Учените хипотезират, че това се дължи на богатото количество фибри в тези плодове, заедно с тяхното високо съдържание на флавоноиди.

Отслабване

За такъв малък размер плод, крушите съдържат голямо количество фибри. Например, можете да получите почти 20 процента от дневната си препоръчителна доза на фибри, като ядете само една средна круша. Установено е, че фибрите са свързани не само с по-нисък риск от инсулт и сърдечно- съдови заболявания, но също така са важен инструмент за контрол на теглото. Заедно с правилна диета и физически упражнения, яденето на круши може да ви помогне да отслабнете, като ви дава фибрите от които се нуждаете.

Засилване на имунната система

Както бе споменато по-рано, крушите са пълни с антиоксиданти под формата на флавоноиди. Това високо съдържание на антиоксиданти може да помогне за засилване на имунната система. Ако почувствате, че хващате настинка, опитайте се да ядете круши или да пиете сок от круши.

Здраве на дебелото черво

Голямото съдържание на фибри в крушите също може да бъде много полезно за поддържане здравето на дебелото черво. По същия начин, съдържанието на пектин в крушите може да действа и като леко слабително по време на запек.

Източник на енергия

Крушите са чудесен източник на енергия. Пресни или консервирани, те могат лесно да бъдат опаковани в обяда на децата ви (или вашият собствен) за предоставяне на незабавна енергия. Захарта в крушите ще помогне на тялото ви да стабилизира кръвната захар и ще осигури енергия.

Намаляване на възпалението

Крушите също са естествен начин за намаляване на възпалението. Тяхното високо съдържание на флавоноид кверцетин намалява значително възпалението. Това може да бъде полезно за борба с много възпалителни заболявания, от втвърдяването на артериите до фибромиалгия.

Заключение

От скорошни новини се разбра за замърсяване на много органични плодове с антибиотик, включително ябълки и круши. Една алтернатива е да се избягват видовете круши, които обикновено се пръскат с антибиотици за борба с болестта бактериален пригор, като крушите Бартлет. Видовете, които са устойчиви на бактериален пригор включват круши Ориент (Orient), Кийфър (Kieffer) и Съмъркрисп (Summercrisp). Крушите могат да имат много невероятни ползи за здравето, които често са пренебрегвани заради по-екзотични плодове, като бодливата круша. Високото съдържание на фибри и флавоноиди може да ви осигури по естествен начин да се постигне по-добро цялостно здраве. Следващия път, когато търсите начин да подобрите здравето си по естествен начин, вземете една круша.

Източник: http://www.naturalnews.com

Автор: J. Anderson

Post has no taxonomies